Wednesday, October 22

the last time...

this is a song from a 17 year old girl~
no one knows her name...
she had past away~
there are many stories bout this song~
one of the version is that,
this girl is sick,
and before she die,
she wrote this song for her boyfriend...
and some says that she wrote this song
when her boyfriend broke up with her
before she commits suicide..
another version is that
this girl found out that she got cancer,
and her boyfriend loves music and composing
so she wrote this for her boyfriend as a memory of them...
and one more version is that
this couple love each other very much,
but the boyfriend was sick,
and she wrote it for her boy,
and some time later the boy past away,
and the girl killed herself...

despite all these stories, the girl was no longer living in this world anymore~
this is a very touching song~
so, try listen to it and u will know~

在我最后一次 闭上眼睛之前
我想对你说我爱你
在你怀里 舍不得放弃
心里有千万语还没说给你听
我使尽全力 不想闭上眼睛
这次告别就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记
你曾经答应我你会好好活下去
先走了 去了好远的地方
不能再陪你看日出 等不到天亮
所有回忆抹去 却并不容易
生死由天决定 不要太伤心
在我最后一次 闭上眼睛之前
我想对你说我爱你
在你怀里 舍不得放弃
心里有千万语还没说给你听
我使尽全力 不想闭上眼睛
这次告别就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记
你曾经答应我你会好好活下去
oh...在我最后一次 闭上眼睛之前
我想对你说我爱你
在你怀里 舍不得放弃
心里有千万语还没说给你听
我使尽全力 不想闭上眼睛
这次告别就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记
你曾经答应我你会好好活下去
我爱你

http://www.imeem.com/people/DfEW8e/music/AtLuMq3w/lavigne_mp3/

No comments: